Mięciutki, cieplutki kocyk
Zabawy z kocem to ćwiczenia w oparciu o Metodę Ruchu Rozwijającego. Kocem można się bawić na wiele sposobów np. huśtawka, tunel, naleśnik. Zabawy bardzo podobały się maluchom i mogłyby trwać bez końca.
Zabawy z kocem to ćwiczenia w oparciu o Metodę Ruchu Rozwijającego. Kocem można się bawić na wiele sposobów np. huśtawka, tunel, naleśnik. Zabawy bardzo podobały się maluchom i mogłyby trwać bez końca.
W czwartek dzieci wzięły udział w zajęciach plastycznych. Na białej kartce papieru z zarysem postaci trzymającej parasolkę, malowały palcem i niebieską farbą krople deszczu. Taka twórczość rozwija motorykę małą i zmysł dotyku.
Korzystając z pięknej jesiennej pogody dzieci wybrały się na spacer. Aktywnie i radośnie bawiły się, co widać na załączonych zdjęciach.
W czasie deszczu nasze dzieci się nie nudzą. Na początku zajęć zabawa muzyczno-ruchowa przy piosence ,,Deszczyk’’. Dzieci ruchami rąk naśladowały padający deszcz, wiatr, błyskawicę i grzmot.
Zabawa z kolorowymi bibułami, to zabawa stymulująca układy zmysłowe takie jak układ dotykowy i wzrokowy. W tym okresie rozwojowym dzieci uczą się szybko nowych umiejętności i chętnie uczestniczą w zajęciach ruchowych.
Zabawy w basenie z piłeczkami pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania rzeczy znajdujących się dookoła niego. Zabawki stymulujące zmysły są niezwykle ważne we wczesnym okresie...
Tupie w trawie jakiś zwierz, Toż to drepcze mały jeż, Gdy się zbliżysz stroszy igły, Nie da się pogłaskać nigdy. Chodź do mnie jeżyku mały, Nie bądź taki spięty cały, Dam...
„Barwy ojczyste” – Czesław Janczarski Powiewa flaga, gdy wiatr się zerwie. A na tej fladze biel jest i czerwień. Czerwień to miłość, biel - serce czyste. Piękne są nasze barwy ojczyste
Kredka lubi tańczyć twisty Kredka lubi pisać listy Koloruje notes mamy Czasem także bazgrze ściany Wtedy mama palcem kiwa Lecz uśmiecha się szczęśliwa W bloku kartek jest bez liku Kredka zrobi fiku miku Coś pięknego narysuje Cały świat nasz zaczaruje
Nasza ścieżka sensoryczna to tor, na którym ułożone zostały pojemniki z kasztanami, żołędziami, kamieniami, liśćmi, makaronem, folią bąbelkową i fasolą. Głównym zadaniem ścieżki sensorycznej jest rozwijanie zmysłu dotyku u dzieci.